Minnakkurabiyeveannesi27 Kızlar 31 haftalik hamileyim bebeğim içerde aşırı derece de kasılıyor şuan yaklaşık 1 saattir durum böyle aksam yemeği yedim başladı bende acayip öksürük var ondan mı etkilendi bilmiyorum ne olur cevap verin
Busra2013 Minnakkurabiyeveannesi27 bubu yazarken bile midemde tas gibi durmus psrmsk ucuyla hsfif vuruom duzelio kasilinca nefesimi kesiio 34+2
211212g Minnakkurabiyeveannesi27 33+4 olduk iki haftadır böyle dün kontrolüm vardı hatta kontrol sırasında bile oldu doktor dokundukca canım yandı ama normal diyor doktor rahim ağzı falan baktı herşey normal dedi ama için rahat etmiyorsa bi sor doktoruna
elaweannesi Minnakkurabiyeveannesi27 bende 38+2 kuru öksürük var mahfoldum artık bebeğe zarar olmaz inşallah
Minnakkurabiyeveannesi27 Busra2013 Kuzum peki 31. Haftada başına böyle birşey geldi mi yaklaşık 1 saattir böyle sağ tarafım fena halde sert ve sürekli gerilme hareketleri yapıyor içerde normal mi acaba
Busra2013 Minnakkurabiyeveannesi27 evet 30 dan beri oyle doktor normal dio artik bebek buyuk dio normal dedi magnezyum kullan dedi daha hafifler dedi
Minnakkurabiyeveannesi27 Busra2013 Anladim canım bende de aşırı derecede öksürük var düşün artık karnımın etleri bile ağrıyor birkaç gündür böyleydi bugünde bebek böyle uzun süreli kasilinca korktum zaten yarın yada diğer gün kontrolüm var ama yinede sorayım dedim
Nurmrv Bende 33 haftaligim şuan o durumu yaşıyorum ağrıyor kasılıyor hafif bide bele vuruyor, bu gecede uyku yok galiba 😒 durum onu gösteriyor
Minnakkurabiyeveannesi27 Nurmrv Ayyy çok zor bir durum hani kasılması değil insan erken doğum riskinden dolayı korkuyor
211212g Minnakkurabiyeveannesi27 gün içinde sık sık oluyor ama pozisyon değiştirince geciyor benim yatıncada olmuyor
Nurmrv Minnakkurabiyeveannesi27 zannetmiyorum ama gittikçe zorlaşıyor 😂 ay ağrım var gülesim geliyor yalancı sancımi onuda bilmiyorum psikolojim çok bozuldu İnanki
Minnakkurabiyeveannesi27 elaweannesi Valla bilmiyorum ki kuzum benimki de çok fena doktora gideceğim kardan fırsat yok napacagimi bilmiyorum
elaweannesi Minnakkurabiyeveannesi27 bende aynen istanbuldayız berbat hala yollar ara sokaklar açılmadı umarım zararı yoktur ya
Minnakkurabiyeveannesi27 elaweannesi kuzum bende dün gece kasılma oldu fena halde 1-1.5 saat sürdü neredeyse ben 31 haftalık hamileyim doktor büyük ihtimalle öksürükten kaynaklı dedi dün gece acile gitmediğime kızdı hatta o sırada sancın varsa nerden bileceksin nst ye girmem gerekti dedi öksürük şurubu ve antibiyotik verdi bana
elaweannesi Minnakkurabiyeveannesi27 bende aradım bitkisel ilaç dedi aldım doğum başlangıcı olabilir dedi 39 haftaya girdik diye bulantım başlamış dedi sancı su olursada hemen durma gel
Minnakkurabiyeveannesi27 elaweannesi sağlıkla kucağına al inşallah kuzum darısı hayırlısı ile zamanında bize 🥰