Bebegim000 Hafta daha erken 2. Gebelik dahi olsa :)) bence iki hafta içinde gelecektir zaten deneyimli oldugunuz için sancı sıklığından anlarsınız
Birkedibirbebek Miros ay aynen öyle kadına çok kasılmam var falan diyorum bakalım nst ye diyor bi bakıyoruz sonuçlara bebek uyuyo🤣🤣🤣