Seda70 Kızlar merhaba 13 hafta 5 günlükken doktorumuz %80 kız dedi. Aranızda böyle denilip sonra erkek olan oldu mu ? Ya da tam tersi erkek denilip kız olan oldu mu? Zira bizimde bir tane oğlumuz var ikinciyi kız istiyorduk inşallah değişmez ☺️🥰🤲
Melek0174 Seda70 banada kıza benziyor dedi haftaya gel tekrar bakalım dedi bende değişmez sandım öyle konuşunca meğersem erkekmiş hatta doktorum bile şaşırdı nasıl kıza benzettim diye 😳pozisyonu iyi degildi o hafta başta ama kesin konuştu biraz baya şaşırdı hatta biz 😀😀
Glstannny Seda70 bizde oldu. 13 haftalıkken eşim kalp atışını duysun diye özele gittik erkek dedi belli olmaz ama diyede söyledi sonra kontrollerimi yapan devletteki doktorum da erkek dedi 16.haftada ama 21+2 detaylı da kız olduğunu öğrendik 🤩
Melek333 Bana da 13 haftalıkken %90erkek dedi doktor 19 haftada gittigimde bebeğiniz kız dedi ayrıntılı usg yi bekliyorum🤣