Neslihan6153 Kızlar yardım 14 haftalık gebeyim bu sabah covid olduğumu öğrendim. Doktorum kan sulandırıcı falan verdi daha önce kullananlar oldu mu bebeğe zararı var mı covidin
Yagmurslm-03 Neslihan6153 bende atlattım ama hala pozitif 11 gün doktoruma daha gidemdim bu yüzden oksapar kullandım iğne bende bebeğin hareketleri sürekli takip et canım
Busrazynp Neslihan6153 merhaba bende 13 haftalık hamileyim 2 gün önce pozitif olduğumu öğrendim. Banada hemen kan sulandırıcı ilaç başlattı doktorum. Ama sanki lekelenmem olmaya başladı. Sizde böyle bir durum var mı
drytcvkarsln Yagmurslm-03 iğneyi nasıl vuruyorsunuz acaba banada bugun doktorum enox 4000 al dedı vuramam deyınce corasprın iç ozmana dedi kafamda deli sorular
Neslihan6153 Henüz hiç hareketlerini hissetmedim ki aile hekimime de sordum kan sulandırıcıyı bi zararı yok dedi
Neslihan6153 drytcvkarsln göbek çevresinden 4 parmak gerilerde olacak şekilde vuracakmışsın bende ilkini acilde vurdurdum korktugum için bugüne allah kerim☺️ Hepinize geçmiş olsun bol bol sıvı meyve ve boool su
Yagmurslm-03 drytcvkarsln oksapar kullandım ben canım eşim koldan yaptı sabah askam ben yapamazdık göbekten de çok gerildiği için yapamadım
Neslihan6153 Yagmurslm-03 anladım canım cok geçmiş olsun inşallah bebişlere birşey olmadan atlatırız 🙏