Tugbasimay Çok üzüldüm gerçekten kendi yaşadıklarım aklıma geldi benim 2 ci bebeğimde suyum geldi sızıntı şeklinde 17 ci haftada ve hastanede yattım 1 ay boyunca ve crp yüksekliği oldu hergun iki katı artıyordu ve kanımda çok enfeksiyon vardı ve bebeğime de geçmişti doktorum kesesinin delik olduğu için demişti ve bebeğimin suyu neredeyse hiç yoktu artık 42 derece ateşle acil doğuma alındım 23 haftada doğdu bebeğim 1 saat yaşadı çok fazla enfeksiyon kaptığı için yaşamadı 😪 Sizi üzmek istemem ama bu haftaya kadar gelmişsiniz ve sizin demir para kadar geliyor diyorsunuz benim sizinkinden biraz fazlaydı her ayağa kalktığımda sağ sola dönerken sizinkinden biraz fazla geliyordu kanda enfeksiyonunuz yok ise yaşam sınırına gelirsiniz bence sağ salim vaktinde alın kucağınıza inşallah sizin için dua ediceğim 🤲🏻