Kızlar bebeğim bir aylık doğduğu günden beri emzirmek için çok uğraştım hastane de 2. Gün sağdığımda 30 Cc süt çıkıyordu göğsümden ama bebeğim beni hiç emmedi kıyametleri kopardı her seferdi mecbur sağdım verdim mama ile destekledik 25 gün boyunca emzirmek için çok çabaladım ama olmadı asla tutmadı göğüs ucu aldım onu da tutmadı şimdi sağıyorum iki göğüsten 10 cc anca çıkıyor inat ettim emzirmek için solgar ve bestlac damlaya başladım ama bebeği 1 ay sonra emmeye başlayan var mı nolur bişi söyleyin çok üzülüyorum lohusalıpımda hiç iyi geçmedi çok zor şeyler atlattım biraz da onun etkisi var dı. Bebeğim bu saatten sonra emer mi şunu yaptım emdi diyen var mı kendimi çok kötü hissediyorum