Filyasyon ekibi gelmedi :) sadece 2 kere aradılar iyi misiniz diye. Onun dışında bol bol c vitamini aldım yemek pek yiyemedim iştahım kesildi ve zaten bulantılarım vardı. Ama iyi oldu bi bakıma kilo verdim biraz :) korkma sadece bol vitamin al bol su iç ve dinlenmeye bak.. bende de sadece burun akıntısı oldu ve hala devam ediyor 1 aydır.. onun dışında baya halsizlik yaptı tabi. Ama yatak döşek olmadım yani. Nezle bile denemezdi