_FdmE_ Aşkım ben daha minnağım 🙈 15 haftalığım bende yeni keşfettim kendisini, öncesinden Dağkapıdaki dünya doğuma gidiyordum doktorumun ilgisizliğinden dolayı değiştirdim Özgür beyi tercih ettim iyi ki diyorum 🤍 bundan sonra da onunla devam etmeyi düşünüyorum bende biraz cep yakıyor ama yapacak bir şey yok gibi 🥰 bu arada sağlıkla kavuşmak nasip olsun bebeğine inşallah 🤲🏻🌸💖