sadece kistler için yorum yapabilirim benim oğlumda da 18. hafta da görüldü ve geçtiler bile şu an 26. haftalığız. bneim gibi hamileliği kendine zehir etme çünkü geçiyo gerçekten de (eğer başka bi bulgu yoksa) eş içinde çoğu kişiden okuyorum burada hafta ilerledikçe yukarı çıkıyo diyolar