26 haftalık hamileyim bugün gebelik şekerim 158 çıktı yüksekmiş. Ama 1 haftadır sancı çekiyorum kasıklarım acıyor batma hissi oluyor. Bunun sebebi ne olabilir sizce? Bebeğim normale göre uzun ve 2 hafta önden gidiyor. Çok korkuyorum bu sancılar erken doğum belirtisi olur mu?