elaweannesi 1999luanne ben nezle değilde bildiğin kuru öksürük boğaz ağrısı şişkinliği halsizlik ateş soğuk ter mafoldum ya napıcam bilmiyorum bide 38+2 bu hale geldim Sezeryan olsa öksürüğüm dewam etse yandım o dikişlerle
Derininannesi_ 1999luanne günde bir fincan nane limon canım bol bol c vitamini al . Karbonatla tuzu ılık suda karıstır burnunua sık yüksek yastıkta soluna yat
zynpada 1999luanne yapabileceğin hiç bir şey yok canım, odanı nemli tut ve yastığın yüksek olsun. En fazla kullanabileceğin şey okyanus suyu o da etki etmiyor inan.
Derininannesi_ elaweannesi ben aynısını yaşadım domuz gribi oldugumu öğrendim😞 çok zor iyleştim valla kendinize cok dikkat edin
elaweannesi Derininannesi_ ya burun akıntım yok ama nefes darlığı kuru öksürük mide bulantısı boğaz ağrısı şişkinlik hepsi war ateş soğuk ter bilemedim nedir nedendir
Derininannesi_ elaweannesi elaweannesi ben gittim covid ve domuz gribi testi verdim de covid negatif diğeri pozitif cıktı kuzum bende evde iyileşmeyi bekledim ama doktorum antibiyotik flan verdi onla toparladım bi doktora git istersen
Nidanur Bana ilac olarak c vitamini verdi geciremedim tam 20 güne yakın sürmüştü 3 gün cok agırdı o agir oldugu zaman aglayarak gittim agumentin basladı antibiyotik 2 gün ictim düzelmistim galiba bende o donem domuz gribi gibi agır bisey atlattim
elaweannesi Nidanur anladım canım bende mi yarın gitsem acaba bilemedim kaç haftalıktın kuru ökrüsük warmıydı ben bebeğe zararı olmuşmudur bu kadar öksürmemin bi tek ondan korkuyorum
Nidanur elaweannesi canım ben 16 17. Haftada oldum aralıklarla tekrar ediyor dün gece öksürdükce belim kalcam cok agridi ondan once hic bsy olmuyordu cocukta hareketli şükür bi sıkıntı yok gibi korkma insallah bisey olmaz