Gamze__79 Begumergun Bende Asel lina çok istıyodum ama eşim lina ya yabancı isin dediği için geri Asel rüya düşünüyoruz kız olursa
Begumergun Gamze__79 lina koymak istedim ben ilk başta hiç isim uyduramadık sonra eşim asel lina olsun dedi ama karşı komşumun kızının adı asel ondan biraz koymak istemiyorum benden gördü koydu olmasın diye 🤔
Gkce_56 Begumergun ne alakası var içinize ne sinmisse neyi beğendiyseniz o ismi koyun ondan görmüş olmazsınız çünkü bir tek o kişiye ait olmuyor isim çok var asel lina koyan
Begumergun Gamze__79 başka lina ismine uyumlu isim öneriniz var mı asel dışında uyan isim yok ya da biz asel ismine taktık 😂😂
Gamze__79 Begumergun en güzel Asel uyuyo linaya cidden😂😂 Bilemedim ama Umay lina da sanki kulagıma hoş geldi
1122334455 Büyük kızımın adı Zeynep ırmak 🤗 İkinci de kızım olucak bu bebeğime ne işin koysam diye düşünüyorum bakalım 🥰