13+1 şuan 12+2 de muayene olduğumda burnu gayet istediğim gibi net dedi doktor ense kalınlığı da 1.41 mm normal görünüyor dedi sabah yine kontrolüm var bana bıraktı karar verirsen yaparız dedi risk çıkarsa diye korkuyorum bi yandan da testte başka şeylere de bakılıyor diye sağlığı için yaptırmak istiyorum karar veremedim