CanselUrgnc Fatnur38 daha çok yenisin canım dur hele ilerleyen haftalarda tuvalette günün gecicek zaten merak etme 😃
Nazlimom Fatnur38 daha başındasın benimde yoktu ilk zamanlar şimdi 30. Haftaya giircem her dk tuvaletr gidiyorum😂
Rabia55_ Fatnur38 tabiki normal tadını çıkar 30.haftadan sonra bebek büyür mesanene baskı yapar öyle sık idrar hissi yaşarsın 😊
Morprenses Fatnur38 bazen belirti olarak söylüyorlar bunu evet ama herkeste olacak diye bişey yok ☺️ Mesela ben 35. Haftadayım diğerlerinin dediği gibi idrar yüzünden uyuyamama durumum da yok gece 1 kere kalkıyorum sadece herkesin yapısı hamileliği farklıdır 😄
Fatnur38 Nazlimom 30. Haftada olması normal Canm 😅 ben evet daha yeniym ama ilk haftalarda da olurmuş bende yok
Fatnur38 Nazlimom 🙂 herşey ayrı bir stres konusu olyo ya hamilelikte bide ilki tecrübe yok herseyi merak ediyorum
Fatnur38 Morprenses Rabbim sağlıla kucağına almak nasip etsin Canm 🙂 öyle Canm ama merak edyo insan iste
Deletedmom547899 Fatnur38 ben gece sırf bunun için kalkıyorum 3 4 kez uykum çok bölünüyor.Hos bir belirti değil😹