Canım deli gibi kar yemek istiyor. Demir eksikliğinden diyorlar demir eksikliğimdr yok ama midem yanıyor. Kar yiyince yangın sönüyor sanki. Gaviskon kullanıyorum ama soğuk kar çok iyi geliyordaaa bebeğe zararı olur mu bilemiyorum. 13 haftalık hamileyim. Kendimi hasta etcek kadar yemiyorum zaten bebeğe zararı olmasında. Bilen var mı