Eyluls_mom canm valla doktora o kadar çok ağrı ile gittim ki anlatamam yani sırt ağrısı kaburga batması kuyruk sokumu ağrısı en son da göğüs ağrısı ile gittim nefes alamıyorum kalbime baktılar sıkıntı yok normal dediler bide genital bölge kemiklerim bir ağrıyor nasıl oturamıyorum kalkamıyorum yürüyemiyorum gece uyumak da ne artık der gibiyim ona da alttan baktı rahim ağzı gayet uzun ve kapalı normal dedi en son hocam ben dayanamıyorum ağrılara siz normal diyorsunuz her şeye dedim güldü şiddetli bi sancın kanaman olmadığı ve suyun gelmediği sürece normal bol bol dinlenmeye çalış dedi yani anlayacağın hamilelikte her ağrı normal … Ağrıya alışır mı insan ben alıştım artık bir yerim ağrıyor demiyorum çekiyorum öyle