Elifbebik doktorun bişey dedi mi? Benim doktorum ölçüyor bunları bana hiçbişey demiyor ki şimdiye kadar hep zayıf ufak tefek çıkıyordu ( buradakilerle karşılaştırdığımda ) bu hafta karın çevresi ileride çıktı. Demem o ki aldırış etme böyle şeylere son ay kilo alacak gelişecek doktor kötü bişey demediği sürece kendine dert etme.