Kızlar bugün detaylı ultrasona girdim doktorum kalbe giden damarlardan birini göremediğini söyledi. Fetal ekokardiografi istedi. Hiçbir problem görmüyorum belki pozisyonundan da görememiş olabiliriz ama içimiz rahat etsin kalp cerrahisine de gösterelim dedi fakat benim içime kurt düştü daha önce başına gelen oldu mu? Bir fikriniz var mı? Düşünmekten mideme ağrılar girdi kalbimi bozmak istemiyorum inşallah pozisyondan görünmemiştir diye dua ediyorum sürekli ama kendimi motive edemiyorum şuan 🤦🏻♀️