Bebek için ben
2 takım 5 li hastane cikisi
2 tane de tulum koydum yine şapka ve eldivenli
Ekstra iç zibin 3 tane
3 çorap
Bir jnce bir kalın battaniye bide hastaneden cikarken üşür diye tulum koydum kışlık
Bez islak mendil emzik
Kendim içinde
2 takim pijama
1 atlet 1 sutyen 2 çorap patik 2 külot
Yelek
Hasta bezi ve gece pedi
Islak mendil ve kağıt havlu
Ped ve karton bardak
Su ısıtıcı
Süt yapması için bir çay almistim onu koydum
Yanıma kuru incir ve kayısı aldim hurma da alicam böyle hazırladım ben çantamı 37+3deyim