tco CanerSevdaKervanlar ikisinide kullandim. Catlamadim cok sukur (35. Haftamdayim) mustelanin kokusu cok kotu😒
33NAZ CanerSevdaKervanlar en iyisi hindistan cevizi yağı,kantoron yağı 🙏🏻 Daha çatlamadım tabi ilerleyen zamanlara bağlı 🤭
Nurce CanerSevdaKervanlar LIERAC canım..yağ kullanmayı seviyorsan onları da kullanabilirsin..ben vücudumda yağlı hissi hiç sevmediğim için LIERAC kullanıyorum..32. Haftadayım çok şükür bi şey Yok şimdilik 💃🏻🙏🏻
goncacan 4. Aydan 6. Aya kadar unimom kullandım şimdide lierac a basladm cok memnunum ikisinden de lierac kokusuz ve vicik vicik değil 🤗
Burcu582 Bende hel kim diye bi krem aldım aktarlarda varmış kakao yağı özlü bi yakınım tavsiye etti karnında hiç çatlağı yok tabi biraz genetiklede alakalı bakalım insallah çatlamam daha başlamadım kullanmaya siparişi bekliyorum