tcasl İyi akşamlar kızlar 4 buçuk aylık bebeğim var birkac gündür ara ara göbeği akıyo çok az hemen doktora götürmeli miyim başınıza geldi mi böyle bişey
2bebe1gebe tcasl 2 ay önce oğlumda yaşadım şuan 26 aylık tam 2 yaşındaydı yaşadığımda ve enfeksiyon çıktı enfeksiyondan akıyormuş antibiyotikle düzeldi
tcasl minikkoalammm enfeksiyon mu bu hiç aklıma gelmemişti 😳 ateşi felan hiç olmuyo huysuz da değil yine de var mı böyle bir ihtimal
minikkoalammm tcasl olabilir tabi canım doktora bir götür istersen ihmale gelmez en azından kafanda soru işareti kalmaz ilaç falan verir
tcasl 2bebe1gebe sadece antibiyotikle düzelmesine sevindim içim rahatladı götürucem bende çok teşekkür ederim ❤️