öncelikle geçmiş olsun 34 haftalık doğmuştu benim oğlumda hastane ekstra masraf yansıtmadı 10 gun kuvezde kaldı hergun süt sagip goturdum mamada aldırmış lardi benim sagdigm sütle veriyolardi çıkmasına 3 gün kala bizzat emzirdim hemşireler yardımcı oldu sonrasndada çıktık darısı başınıza insallah