9 gümüm geçti adetimden. Tüp bebek yaptırdım 9 gündür de kahverengi seklinde lekelenmem var. 2 gün önce sadece peçeteye silince çok az kan geldi devamı olmadı. Düşuk önleyici iğne yapıyorum karnimdan bide fitil kullaniyorum buyuk ihtimal oyuzden adet de olamıyorum. Doktoruma ulaştım yarın da kan ver dedi eğer değerim yine düşerse ilaçları birakacağım😌