Rintintin Bu gece tam 9 haftalik olcaz kizlar. Özür dilerim ama Aşırı derecede gaz sancısı çekiyorum karnım 5 aylık gibi kocaman suan. Ne yapabilirim. Varsa öneriniz alirim Vala. Catliycam yoksa🥴
Ahmetinannesi25 Rintintin fitil alabilirsin eczaneden canım ben geçen acile gittim ne oldu diye çok fena oldum şu iç ve biraz yürü evin içinde hoşaf felan da yapıp içebilirsin
mrvevcil Rintintin benim gebelikten önce de çok gaz problemim vardı ayağımın altına sıcak su torbası koyarak buldum çözümü çok iyi geliyor
Ezoo3 Rintintin İlk haftalar benimde öyleydi bayılacak gibi oluyordum soguk bişey tüketme bu aylarda oda direkt gaz yapiyor ben sıcak suya çay kaşığının ucuyla kimyon demliyordum onu içiyordum pamuk gibi yapıyor insanı faydasını gördüm denemek istersen
Rintintin Ahmetinannesi25 kabızlığım yok kuzum sadece gaz. Bağırsaklarımin öttüğünü duyuyorum resmen 🤦♀️ ama yolu bulup cikamiyo🙈 nefesimi kesiyo resmen
Ahmetinannesi25 Rintintin anladım canım benim de öyle oldu gaz birikmiş içim de fitille rahatladı yürüyüş yap dedi doktor
Rintintin Ozgeonataydin dışarısı gündüz bile -lerde geziyor muhtemelen dışarı cikamam🥶 evde de sürekli hareket halindeyim ama bilemedim. Tempolu yürüyüş olması gerekiyor sanirim. Tesekkur ederim yine de 🌸