Esmaarslan 37 haftalık Kanama geldikten sonra biraz sancı oldum çok değil ki bi gün sonra geçti doğuma yakında geliyor demi merak ettim ben düşündüm bi daha çok sancı gelir mi acaba (işitme engelliyim)