YeYA merhaba, bence yavrularınızdan vazgeçmeyin tüylerini sürekli kestiriyorum diyorsunuz aşıları da yapılıyormuş niye sorun olsun ki? Giderlerse çok üzülürsünüz benim de köpeğim vardı geçen ay eşim sahiplendirdi ne kavgalar ettik bu yüzden kendisi çok titiz yavrumda reflü olduğu için ara ara tuvaletini yapıp kusuyordu ve bu bebek doğunca sorun olacağını düşünüp sürekli sorun çıkardı eşim ben şu an köpeğimi o kadar özlüyorum ki anlatamam burnumda tütüyor ara ara ağlıyorum keşke eşimi ikna edebilsem de geri gelse yani diyeceğim şu asla vazgeçmeyin onlardan çok üzülürsünüz😑