34ferdadmrsy_ Kızlar yaptırdınız isimli 10’lu takımı mı hemşireye verilecek yoksa normal eldiven şapka uzun kollu tulum birde zıbın mı yani 5 li seti mi verceksiniz 🤔
Ozlem2206 34ferdadmrsy_ ben 5li bir takım vericem canım o yeterli oluyomuş 10lu versen hepsini değil zaten bi alt üst zıbın kullanıyolar gerisini almazlar birde kan leke vs olur diye ben isimli olanı vermiycem ilk etapta batmasın diye
Hanife_ 34ferdadmrsy_ ben yaptırdım isimli 10 lu takımı vercem oğlumda da öyle yapmıştım kirleniyor diyenler oluyor ama oğlum tertemiz gelmişti yani etrafımda öyle kanlı gelen bebek görmedim
Meleekk 34ferdadmrsy_ ben normal takım vermiştim. Devlet hastanesinde doğum yaptım. Kıyafet kan olmuştu biraz. İsimliyi de eve geldikten sonra giydirdim 🥰
34ferdadmrsy_ Evet kan olursa diye tereddüt ettim bende devlet hastanesinde dogum yapcam 🥰 5 li vermem daha mantıklı sanırım