Ön bilgi edinmek için 36 haftalık annelerin yorumlarını okuyayım dedim..
35 haftalığım bende ağrılarım çıktı nts de bu gün çat muaynesi bile oldum ama çok şükür açılma yokmuş bebek için ciğer geliştirici iğne yaptılar.. bu saydığınız ağrılar şuan bende mevcut sadece WC ye kalkacaksın dedi doktorum erken doğumdan korkuyorum sizin ağrılarınız için doktorlarınız bi tavsiyede falan bulundu mu ?