Bende zaten önceden insülin direncim vardi polikistik olduğu için 2 aylık hamileyim tabi yüksek çıktı kan da falan diyetle düzelmedi insülin başlandı diyete aynı zamanda devam edecem mi birde şunu soracam doktor bana yükleme yapacam dedi sana niye bana yükleme yapıyor zaten şeker var belli yani neden yapacam diyor bu adam