Dilber33 hafta da 1 bardak anca içerdim eşim kızardı hastalanıcaksn derdi şişe elinde gezersi su içim diye hamile kalınca ben kendimi zorladım bir ara sürekli içmeye alışmıştım gece gündüz sonra kestim kabızlık sorunu yaşadm acillik oldum su içmediğim için bağırsaklarm tıkandı ve basur oldum sonara tekrar başladm ve hiç bırakmadm gece her tuvalete kalktğmda su içesim yksa bile bir iki yudum içtim ne kdr çok su içersen senin o kdr yararına hamilelkte kabızlık çabuk oluyor ve kolay kolay geçmiyor alıştırmya bak canım kendini