Buraying 20. Haftadan beri suyumun fazla olduğu söyleniyor. Şuan 31. Haftadayim. Birkaç güne kontrole gidince de söyleyecek mi bakalım. Erken doğum demedi doktor ama. Sizinki de sizi korkutmuş bence. Suyu fazla olan çok hamile var. Bir şekilde 40. Haftalarına kadar ulaşıyor gördüklerim. Su az olmasindansa fazla olmasi daha iyi deniliyor.
Ne yalan söyleyeyim hiç dikkat etmiyorum. Yani zaten ekmek makarna çok yiyen biri değilim. Pirinç pilavi yerine normalde de bulgur daha çok tercih ederim. Ama asla ama asla meyveden ve çikolatadan tatlıdan vazgeçemiyorum her gün yiyorum. Açlık kan şekerim 70, toklugum 80. Düşük değerler. Şeker de yok gibi. Hayırlısı artık hakkımızda