KemalFatosPolat Hepinize merhaba sonunda banada nasip oldu doğurmak 37+3 oldum erken Doğum riskim wardı diye sürekli sancım oluyodu 17 08 2018 sabah 9 da yine sancım oldu ben normal sandım çünkü nişan falan yoktu sonra eşim hastaneye gidelim dedi hayır dedim diye tartıştık sonra evden çıktı gitti😂 gittikçe sancım çoğaldı üstüne gurur yaptım aramadım da madem evden gitti dedim aramam sonra saat 13 15 oldu sancıdan dayanamadım aradım hastaneye geldik nts de sancı çıkıyo ama doğuma dahi hiç bişey Yok dedi doktor ağrını keselim dedi sancıdan öldüm resmen akşam saat 22 15 de 2cm açılman var dedi Doğum olabilir sonra biraz kanamam oldu dr akşam iki saat içinde doğum olur dedi tabi sancılardan ağla ağla öldüm sezaryen istedim hayır dedi tehlike yok dedi sancılardan dakka saydım resmen sabahın 5 ine kadar öldüm gerçekten kimseyi korkutmak gibi olmasın da çok zor geçti sabah 5 16 da hemşire tamam Bebek geliyo dedi inanki iki ıkınmayla çıktı çok şükür🤗🤗oo an resmen dünyaya Bi daha gelmiş gibi oluyosun ağlama sesi geldi oh be dedim🤗🤗hakkınızı helal edin uzun oldu biraz allah hepinize kolay doğumlar sağlasın
Nur1234 KemalFatosPolat Gözün aydın canım rabbim sağlık lı büyümeyi nasip eğlesin 😊 Darısı benim başıma 🙂
Tuba704 KemalFatosPolat aksine kısa bile olmuş🙈 Allah sağlıcakla huzurla büyütsün inşallah ne güzel kısa ıkınmalarla dünyaya gelmiş sancı değilde beni korkutan defalarca ıkınmama rağmen gelmezse 🙈