Canimyavyum 20+1deyiz cinsiyetimizi 15+6 da öğrendik doktorumuz kız olduğunu söyledi cinsiyet değişirmi alışveriş yapsammı karar veremiyorum 😇
Leylayz Canimyavyum bence bir sonraki kontrolünüzde tekrar sorun cinsiyet aynıysa başlayabilirsiniz benimde netleştikten sonra başladım, 33+3 teyim yeni bitti alışveriş çünkü herşey çok pahalı ve biranda almak çok zor
Cano26 Canimyavyum bence yavaş yavaş başla cinsiyete göre olmasada unisex şeyler bakabilirsin en azından arabasını banyo setini biberonunu al zaten bi anda olacak bir şey değil alınacaklar yavaştan başlamalısın hem herşey günden güne zamlanıyor
MUSU21 Canimyavyum hemeeen baslanmali ucuza ne varsa ek gida urunu dahil alinmali. Ceyiz gibi dusunun
Canimyavyum Eda-1997 o kadar çok şey gördüm ki doğum da farklı cinsiyeti erkek çıkan ya da kız çıkan gözüm korktu cuma günü renkli ultırosan var orda belli olur mu😍
Eda-1997 Canimyavyum olur canım ben detaylı da emin oldum ben de bekledim ama insan herşeyi almak istiyo sağlıkla gelsinler inşallah 🥰🤲🏻
maviananas Canimyavyum küvet zıbın şampuan bez vs şeyler alabilirsiniz çünkü son zamanlarda neye yetişeceğini şaşıyor insan
Xyztt Bence her iki cinsiyetin de giyebilecegi renklerden baslayabilirsiniz, hersey o kadar pahalı ki, inanın ancak yetişiyor
Ozlem2206 Canimyavyum bunun belli bir kuralı yok siz ne zaman isterseniz o zaman doğrudur biz 16.haftada öğrenince direk yenidoğan üç beş takım kıyafet aldık hevesimizden sonra asıl alışverişe 26da başlamıştık 😌
aysnrsvs Canimyavyum bez ıslak mendil şampuan pişik kremi beşik araba banya takımı vs başlayın bir yerlerden toplu alabilirim diyorsanız 30 da yapmış olun alışverişinizi 😉
Aselsevde Canimyavyum canım benim eltim dün gece doğum yaptı biz kız diye biliyoduk herkese öyle demişlerdi ama erkekmis ama onlar görünce sasirmamis ya biliyorlardı bize söylemediler ya da sürpriz oldu
Morprenses Canimyavyum unisex renklerde büyük eşyaları alın bence 2 ay önce aldığım bebek arabası 2 katına çıkmış.
211212g Canimyavyum 29 başladım 31 bitti 32 cantamı hazırladım bebek arabası kaldı onuda karar veremedim haftaya bi gidip görücem ona göre alırım inşallah