Merhaba, Tsh değerim 5 küsürlerde çıktığından doktorum euthyrox 50mcg başladı.3 haftadır kullanıyorum.
Doktor değiştirdiğimden gebelik başlangıç tahlillerimi yeniden yaptırmam istendi.Aç karnına yarın test vereceğim.
Euthyrox un sabahki dozunu içmeden mi tahlil vermem lazım bilgisi olan var mıdır?