Bendis22 Herkese selaam 👋 Bugün Aşılamanın 17ci günü, henüz adet olmadım ama testlerimde negatif çıkıyor. İlk defa bu kadar gecikiyor adetim. Aşılama sonrası sizler kaçıncı gün adet oldunuz? İlk aşılamam o yüzden bir miktar stres oldum 😪
Sinem_45 Bendis22 Canım bende aşılama oldum ve 15 gün tamamlanınca test yaptım negatif çıktı ama bekliycem ay sonuna kadar tekrar yapmayı düşünüyorum testi yani bugün 18inci günüm bende daha adet olmadım
Bendis22 Sinem_45 Benim de bugün 18ci gün ama hala gelen giden yok 😔 Olucak gibiyim ama olmuyorum. Gebelik ile alakalı da belirtim yok. Senin belirtin varmı canım? Ve ilk aşılaman mı? Normalde adet gününü beklemek bile zorken sınanıyoruz resmen.
minigiminannesi03 Sinem_45 benimde testler kan sonucu negatif geldi adet olacak misim gib8 ama gelen giden yok masallah sadece bana stres yarattiyor
Sinem_45 Bendis22 Evet canım ilk asilamam ve hiç belirtim yoktu sadece beyaz gelen akıntı çoktu ve hala da gelmeye devam ediyor 1 haftaya yakındır da belimde şiddetli ağrı var ama testte negatif çıktı dediğim gibi normalde adetlerimde belim ağrımaz ama ilaçlar iğneler filan olabilir diye düşünüyorum sen test yapmadın mı
Bendis22 Sinem_45 Ben test yaptım tabi. Aşılamadan sonra 13 güne kadar poztf sonra negatf oldu 19cı gün adet oldum yani dün 👎 baya gecikmiş oldu o kadar gecikme beklemiyordum. Adetin 5ci günü çağırdı doktorum bakalım bu ay neler yapıcaz. Senin nasıl canım sonuç? İnşallah dönmüştür poztife 🙏
Sinem_45 Bendis22 Hakkında hayırlısı olsun inşallah canım🙏 Maalesef pozitif dönmedim dün akşam adet oldum yine bende doktorumu arayıp görüştüm 3. günü gel dedi bugün randevu alıp yarın yine kontrole gidicem 2. asilmayi istiycem
Sinem_45 minigiminannesi03 Fazla stres yapma canım doktorum baba adet olana kadar duphaston kullan demişti ama ben kullanmadım ve kendiliğinden adet oldum stresinden dolayı gelmiyor
minigiminannesi03 Sinem_45 yok stres yapmıyorum zaten tümden günüm geçmedi sayılır 31ine kadar adet olurum büyük ihtimalle
Sinem_45 minigiminannesi03 İşin tuhaf tarafı ben adet olduğum zaman ağrılarım olmaz normalde hafif bir karın ağrım olurdu bu ay aşırı derecede belim ağrıyor ikiye ayrilacakmis gibi seninde öyle olmaz inşallah
minigiminannesi03 Sinem_45 ben ayaklarımı usuttugum vakit kasiklarimda ağrı oluşuyor ve bel ağrısı benim genel olarak adet olacağımı bildiğim için ağrıyor belimden net olarak hangi gün olacağımı tatmin ediyorum hatta sabah oldum biran korktum resmen öyle bir kanama geliyor ki işedim yatağa zannettim uyku sersemi bir baktım her yer kan olmus şaşırdım ta yatağa gecmis kimyasal gebelik üstü galiba
Sinem_45 minigiminannesi03 Olabilir canım ama benimde bu sefer reglimde artış oldu yani bir de dediğim gibi ağrılarım çok oldu birdaha doktora gidicek misin?
minigiminannesi03 Sinem_45 evet salı günü rdv var hapa başlayacağım tekrar konuşacam bakalim tüp bebek isteyecegim