Yasemiiin- Kızlar doktorum tiroid değerlerimin yüksek olduğunu , ilerleyen dönemde muhakkak takip edilmesi gerektiğini söyledi. Bu durumu yaşayan sonrasında değerleri normale dönen var mı , nedir tam olarak riskleri ? ( şuan 9+5’ iz 🐣 )
1996fatma Yasemiiin- canım benmki en başta 6.haftalarda yükselmeye başladı çok ağladım korktumda ama ayrıyeten dahiliye doktoruna gittim hormon ilacı kullandım 1ay düştü şuan 3 aydır içmiyorum maşallah yükselmiyor ama aylık dahiliyeye gidip kan veriyorum takip amaçlı doğuma kadarda gitmem gerekiyormuş .Korkma önlemini alırsan birşey olmaz değerin kaç şimdi?
Merveonay Yasemiiin- Yok canım o mümkün değil ama korkulacak birşeyde değil ben ilk gebeliğimdede yüksekti bundada doğuma kadar ilaç kullandım o şekilde dengede tuttular sende ilerde tekrar tahlil yaptır ona göre ilaç başlarsın tabi değer de önemli benim ilk gebeliğimde 4.25 ti şimdi 3.50 falan
Mczem1509 Yasemiiin- benim troitlerim aşırı aşırı yüksek çıktı doktor hatta bu zamana kadar hiç mi farketmedin dedi daha sonra dahiliyede muayene oldum ultrasonla falan bakıldı ilaca başladım her sabah ilaç kullanıyorum 3 haftada bir kan veriyorum sonucuma bakılıyor çok şükür değerlerim düştü herhangi bi sıkıntı da yaşamıyorum doğumdan sonrada da büyük ihtimal kullanmam gerekiyor ilacı
Yasemiiin- 1996fatma Sonuçlrı vermedi canım ama İnternet sitelerinden sonucuma baktığımda tiroid için TSH 2,89 diyor. Değer aralığı da 0,49 - 4,67 . Buna göre aralıktayım ama hamilelik başlangıcında daha düşük oluyorsa bilemem. Tabii bir de doğru yere baktıysam 🤦🏽♀️
Yasemiiin- Merveonay Merveonay TSH değerine bakıyorsak benim de 2,89 canım , umarım bir şey olmaz bebişler için 😊
Merveonay Yasemiiin- Normali zaten 2,5 altı canım çok yüksek değil seninki benim arta arta gidiyordu mecbur ilaç başladım seni takip eder bakarlar
1996fatma Yasemiiin- olmaz inşallah canım sen bir dahiliyeye git onun hamilelerde 2.50olması gerekiyor fazlası zarar çünkü yeniymiş yükselebilir
Yasemiiin- Merveonay anladım çok şükür o zaman , umarım senin değerlerinde de herhangi bir sorun olmaz 🙏🏼🥰
Merveonay Yasemiiin- Ben alıştım canım ilk gebeliğimdede ilaç kullanmıştım bundada 😂 kaderr 😂 bizde ilaçla 2,5 altında tutuyoruz 😘
miraninannesii Benimde 5.38 cikmisdi 15 gün ilaç kullandım 1.28 e dusdu ama ilacı doktor kesmedi ayda bir gidip test yaptırmam gerekiyormuş