Fatmanur99 Ekim ayında Elelebabay allroad modelini aldım çok beğendiğim bir modeldi hem görsel olarak hem işlev olarak. Ekim ayında 2700₺ aldığım bebek arabam şuan 4.500₺ olmuş indirimli fiyatı bu şekilde kabartma bir fiyat artışı var zamlardan sonra.
Ama arabamdan çok memnunum manevrası , emniyeti ,iç pedleri , kullanımı , alt sepetinin fermuarları oluşu herşeyi ile çok güzel tekerlekleri rahatlıkla çıkarılıp takılıyor görsel olarakta göze hitap ediyor bir bakın derim 🤍