Gzde14 İdrar enfeksiyonu için dr urocare verdi 3 4 hafta önce ama bn unuttum bugün ictim yarin hastaneye gidecem idrar verirken sıkıntı olur mu?
Deletedmom_29 Gzde14 Bende antibiyotik kullanıyorum doktorun verdiği günden beridir yani tek bugün içmekle enfeksiyonunun geçmez yarın tekrar enfeksiyon çıkar bence belirtileri hala varmı sizde
Gzde14 Deletedmom_29 bn idrarda yanma filan olmuyo sadece idrarimda koku vardibantibiyotik verdi onu içtim bunu unuttum öyle ağrili bir durumum yok
Gzde14 Deletedmom_29 koku geçti su içmeyi cogalttim baska sikintim yok kasiklarim batiyo ama hamilelikten yani