Gozde232734 bende 13+2oldum ama hiç bulanmadı hamile olduğumu bile anlamıyorum yani adetim gecikmeseydi kesinlikle anlamazdım ☺️
Benim midemi bulandıran sadece folik asitti onuda fark edince bıraktım açıkcası içmeyi
Doktorumda başka iki tane takviye verdi onlarda hiç rahatsız etmiyor çok şükür