Zhr42 canım korkutmak istemem ama benım suyum 3 gün sızıntı seklınde geldi ben sorunlu bi gebelık geçirdiğim için çok doktoruma gittim aman bişe yok altıma kaçırıyorum dedim halbukı çamaşır islanmasıyla 3 güne suyum gelmiş.
İstersen doktora görün istersen turnusollu pedler varmış eczanede su mu cıs mi rengi değişiyormuş onlardan al doktora muhakkak git bence 🍀