Kızlar Gazi de merih hocaya takipli olan var mı.Hoca emekli olup muayenehane açmış.Bugün mesaj geldi özele bekleriz diye.Başka hocadan devam edemez miyiz.Sezeryan olursa ücret karşılığı girecekti doğuma napacağız nasıl olacak hiç bilmiyorum keşke deniz hocaya falan takip olsaydık bilgi de vermediler emeklilik muayenehane falan şimdi kaldık ortada.