Mihrimahinannesi yok öyle bişey canım. Hastanede 5.6 bebek aynı anda kontrol edildi, anneleri de bebeklerinin başlarındaydı ben dahil 40,olayı diye Bişey batıl bence. Sağlık ocağına da aşı için, gittiğimde gene 2 tane daha bebek vardı. Hastaneye kontrole götürünce gene gördük hiç bişey, de olmadı.