denis89 ben yaşıyorum kuzim hamileliğin ilk ayında yaşadım augmentin kullandım . Şimdi 34 haftalık yine şişti yirmilikler doktora sordum günde 2-3 kez ağrı için parol icebilirsin dedi yine augmentin (antibiyotik) ondan yazdı biraz rahatladım şimdi iki gündür kullanıyorum . Augmentin hamilelikde kullanılabilen bir antibiyotik . Disiniz şişme den önlem alın iltihap olunca bebeğe zarar veriyormus Allah korusun