Minimey09 Merhaba kızlar 38 e giricem ama göbeğim o kadar gerildi ki patlayacak gibi sanki daha genişleyecek yer kalmamış gibi hissediyorum zaten belim sırtım aşırı ağrıyor benim gibi olanlar varmı neler yapıyorsunuz
Elika0 Minimey09 sakince doğumu bekliyorum canım ne yapayım 😂 bol bol nemlendir benim bebiş topluyo kendini sağa ya da sola diyorum ordan fırlayıp çıkacak. Hafta cuma sezeryan olacağım inşallah bebito dönmedi 🤷🏻♀️
Minimey09 Elika0 inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım ben sakince bekleyemiyorum artık oturup ağlayasım geliyo bazen😂