kızlar 31 haftalık hamileyim bebegi kafası aşağıdaymış cok baskı hissediyorum böyle cisim varmış gibi oluyor gidiyorum ufacık bişey sürekli lovabaya gidiyorum artık hep böyle mi olucak ve dekmeleri baya acıtmaya başladı 🤷🏻♀️ dogurcakmışım gibi😂 korkuyorum bazen🙈