Hilaldnz Benim de 36+4 iki gün çok kötü ağrım vardı muyene oldum bı santim açılma var dedi . Eve git Nişan gelince gel dedi ama dün aksamsan beri hafifledi . Alt kismim ağrıyor karnım taş gibi sertleşiyor .😞 Sizde yalancı sancı mi?
Ssymysf Hilaldnz saydiginiz belirtileri bende yasadim nişan degil su gelmisti bnden de doktor suyun yeterli sanci kanama olursa gel dedi ilk hamileligim ve yalanvi sanci gercek sanci arasindaki farki bilmiyorumm
Nur6102 Hilaldnz Bende aynı durumdayım 39. Haftamdayım nişan gelmedi ama sancım ağrım ve karın sertleşmem var dün çatı muayenesinde 1 cm açıklık vardı bekliyorum bakalım
Hilaldnz Nur6102 hadi ya ? 😕 Benim daha haftam da var gibi ama gelsin artık istiyorum çünkü böyle beklemek hiç güzel değil
iremcannn1907 Ssymysf bende anlamam diye korkuyordum ama öyle bi anlatıyor ki kendini 😂 adet sancısı gbi ama daha keskini önce 20 dk da bir gelmeye başladı saatler geçince 5 dk da bire indi. Doğum sancısı düzenli aralıklarla geliyorsa ve daha dayanılmazsa öyle anlayabilirsin demişti doktorum