Merve1126 Kızlar acıl yardım edin 38+5 im bugun akıntı gibi sula geldi sımdıde az az kan geliyor bebek mi grliyor acaba
Bebiscann Merve1126 canım doğumun başlamış artık hastaneye gitmen gerek hemen, nişan gelmesi sonrası evde durulabilir ama su gelmesi riskli bebeğin suyu biterse nabzı yavaşlar
Eloscan Merve1126 nebzede doğumun başlamış olabilir. sancı gelecek diye bekleme bazılarına az olurmuş. Kesinlikle hastaneye git canım