7+2 kesemiz gayet iyi ama içinde bebeğimizi göremedik doktorumuz ısrarla boş gebelik demedi adet günü karışmıştır geç döllenme olabilir dedi ama biz çok karıştık hissettiklerimizi anlatcak kelime yok 10.haftaya kadar bekleyelim dedi hafif bir lekelenmem oldu başına gelen varsa yazarsa sevinirim