SMPE teşekkür ederim sözlerin beni çok mutlu etti erken doğum tehdidim olduğu için çok araştırdım bi çok doktorla da görüştüm ama sana tek bi tavsiye vereyim bebeğini en iyi sen bilirsin dünyanın en iyi doktoru olsun içindekini sen hissedersin bana yarın doğuracaksın dediklerinin üstünden 2 hafta geçti ben doğurmicam hissetmiyorum dedim ve çıktım hastaneden iyiki de çıkmışım diyorum şimdi nst ye bağladılar sancım çıktı karnım aç ondan dedim yok doğuracaksın dediler hayır karnım aç dedim gittim yemek yedim geldim ne sancı kaldı ne bişey o yüzden hem hamileliğinde hem çocuğunu yetiştirirken bişeylerin ters gittiğini hissediyorsan ters gidiyordur