papatya56 Eşim bu ismi cok istiyo bende eymen onuda kırmak istemiyorum ayaz isminde tanıdığı olan var mı nasıllar
Kbrkbrr papatya56 bizde ayaz ve aras arasında kaldık ben ayaz istiyorum oğlum aras diyo bakalım daha 5 var doğmasına 😊
zzeynepyldrm papatya56 Bende Ayaz Efe istiyorum henüz cinsiyeti belli olmadı fakat kız ve erkek isimlerini düşündüm 😊
papatya56 zzeynepyldrm Benimde eşim çok istiyo onu kırmak istemiyorum ayaz olcak galiba Rabbim gönlündekini nasip etsin🥰
Annekuzusu_0 papatya56 benimde ilk başta ağzıma tuhaf gelmişti şimdi ağzım alıştı karnımda ayaz diye seviyorum allah izin verirse allah kısmet ederse 3 ayımız kaldı
Meltemak35 Öğretmenim sınıflarda ve çevremde bi tane yaramaz olmayan ayaz görmedim, karar sizin ama ismin karakter üzerine etkileri var🤣
F1903 papatya56 oglumun adi Mustafa Ayaz nisanda 3 yasina giricek, yaramaz olur diyenler dogru soyluyor masaallah cok zeki ama coook yaramaz 🙈 🤣🤣🤣
Meltemak35 Maviii Tuna, Mete, Mustafa, barış, Göktug aklıma ilk gelenler, biz nasipse Mete koyacağız 👼😊